اعتقاد و اعتماد و امید
 
arsham
 
 

1- Confidence اعتقاد:

اهالی روستایی تصمیم گرفتند که برای نزول باران دعا کنند.

روزی که تمام اهالی برای دعا در محل مقرر جمع شدند،فقط یک پسربچه با چتر

آمده بود، این یعنی اعتقاد.

2- Trust اعتماد:

اعتماد را می توان به احساس یک کودک یکساله تشبیه کرد،وقتی که شما آنرا

به بالا پرتاب می کنید،او میخندد ..... چراکه یقین دارد که شما او را

خواهید گرفت، این یعنی اعتماد.

3- Hope امید:

هر شب ما به رختخواب می رویم بدون اطمینان از اینکه روز بعد زنده از خواب

بیدار شویم.ولی شما همیشه برای روز بعد خود برنامه دارید، این یعنی امید.

با اعتقاد، اعتماد و امید زندگی کنید.



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:24---11 مهر 1392
شما به نظر من یکی از بهترین وبلاگهایی که دیدم این وبلاگه واسه همین می خوام آدرستو بذاری تو سایت من بیا تو سایت من و آدرس وبلاگتو بذار

مریم
ساعت13:21---11 مهر 1392
عجب وبلاگی داری انصافا وبلاگت خوبه من ذوست دارم آدرس وبلاگتو داشته باشم آدرستو داشته باشمست دارمبیا تو سایت من آدرستو بذار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, :: 9:39 :: توسط : محمدحسین ادیبی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حسابداری مالی و آدرس mohammadhoseinadibi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 2616
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1